четвъртък, 22 декември 2011 г.

Писмо до Дядо Мраз


  Ето дойде и първия път, в който сядам и ти пиша писмо. Вярно е, че вече съм пораснало дете. Мисля, обаче, че имам право на едно желание в живота си, от теб, Дядо Мраз. Даже за твое улеснение, ще ти дам право на избор какъв подарък да ми дадеш.  Първо бих желал да си сменим местата. Ти ще живееш моя живот, аз ще надебелея, ще си пусна брада след около двадесет години и след още двадесет тя ще побелее. Едва ли ще изпълниш това желание, сигурен съм, че обожаваш работата си. Второ бих желал да ми подариш едно посочен билет за Ада, мисля, че и това ми желание няма да изпълниш. Все пак не е християнско. Трето  може просто да отнемеш живота ми, ей така с един замах. Дори ще кажа-Моля.  Ама и това едва ли ще стане нали си добър и мъдър старец и едва ли ще ме убиеш. Така че, ако не те затруднява ми пусни през комина едно пистолетче- Макаров, едно автоматченце- Калашников, или каквото и да е оръжие, а пък аз ще се справя сам с живота ми.

1 коментар: