понеделник, 28 януари 2013 г.

Златни рибки

От малък зная приказката за златната рибка. Там някакъв рибар си клечи на гьола хваща я и тя разменя живота си за три желания. Класиката в жанра на желанията са къща, пари и жена. Тя ги изпълнява и всички заживяват щастливо за винаги.
Поотраснах и приказката се промени във виц, желанията стана вече според жанра на вица в мръсните естествено се искат жени, в тия за алкохолици бутилка дето никога не свършва, в тия за блондинки ъкъл (има добри попадения). Обаче има един вид вицове (дето не знам в кой жанр са) къде златната рибка е изключително зла. Изопачава желанията до безкрайност и естествено рибаря е жестоко преебан.
Един бизнесмен хваща златната рибка. Тя му обещава три желания, стига да я пусне. Той казва добре.
- Като за начало искам да заличиш конкуренцията. Второто ми желание е жена ми да ми е вярна. Рибока щракнал с пръсти (златна рибка има нали е вълшебна) и готово.
- Какво е третото ти желание?
- Да съм като преди двадесет години. Щрак и бизнесмена се оказва на сергия за гащи на женския пазар.
Та аз се позамислих и като взех предвид каква гад е тая си намислих желания. Първо искам независимо от времето аз да се чувствам като на 21-22 градуса. Що ли? Ми как що да мога да си нося панталона с ризата да не се потя или пък да не ми е студено. Второто ми желание е да имам работа, от която да не ме уволняват и парите да ми стигат, за добър и неограничен живот. Не, не искам да съм богат.
Ок, до тук добре. Само дето за трето нещо не ми дойде нещо на ум. Материално не трябва е ще ме преебат, пък и като ми стигат парите ще имам материално. Да е жена, ок да ще ми даде някоя мадама, но ще ме преебе с курваляк. Ако й кажа да е вярна ще ми се падне хипопотам реших да оставя жената на моя избор. Поне да се прееба сам. Да си поискам още три желания е кур щото пак много трябва да се мисли, че да не ме прецака.
Така и така нямам идея за трето желание. Много трудно се оказа (поне за моя недоразвит интелект) да си измисля трето желание. Сега като се замисля хората аджеба знаят ли какво искат? Май не, но все пак да предположим, че знаят. То тогава до кога ще чакате несъществуваща твар (която е голяма гад), за да получите това, което искате? Искате нещо от живота, ами протегнете се и го вземете, то е там. Нима следвайки желанията си един човечец, не живее добре, е да по лесно е на готово, ама е по-сладко като сам си изкараш парите за уискито. Не чакай нещата да се случат, участвай в шибания живот и вземи го победи, мамка му.

Няма коментари:

Публикуване на коментар