вторник, 30 август 2011 г.

Урок за жени по мъже под чехъл


 И като за финал, не че съм написал много днес, но все пак трябва да Ви оставя повод да мрънкате. Говорели си мъж и жена.
 Той:
 - Жена, знам защо ме обичаш толкова много!
 - Защо бе, мъжо?
 - Е, как защо? Защото съм мъж под чехъл! Всичко правя за тебе, ти трябва само да го поискаш!
 - В грешка си, мъжо! Правиш го, защото ме обичаш и искаш да съм щастлива!
 Дали мъжът до вас ви обича или не, не е мой проблем, но най-накрая трябва да проумеете нещо- жени такива. Мъжът прави всичко, което искате, за да има мир и тишина. На мъжа нервите са му нужни и дори той сам се поставя под вашия чехъл, само и само да не му пилите на главата. Успех!

1 коментар:

  1. Много мрънкат, ей! Всяка с претенциите си и винаги мислят, че те ни командват или в по-лошия случай - че ни оставят ние да си мислим, че командваме, но всъщност идеите са техни. Жени, проумейте го - дадохме ви десетилетия свобода, все още не сте по-добри от нас... и скоро няма да бъдете ;)

    ОтговорИзтриване