вторник, 30 август 2011 г.

Деба и...

    И понеже много мрънкате, продължавам да пиша, макар и друга история. Возя си се аз онзи ден в трамвая- а то фул, ама не гъз до гъз ние бяхме гъз в гъз. Две тъпи лелки седнали и си лафят. Една бабичка им прави забележка, че не иска да станат. Аз бих се вбесил, но тая баба не хленчеше за себе си, а искаше да отстъпят мястото на един баща с малко дете на ръце (за пояснение бащата беше от ромски произход или за още по-голямо пояснение- циганин). Знаете, че аз съм доста голям непочитател на това племе, но дори аз бих станал на този човек. Та за бога той носи дете на ръце! Както и да е, лелките теглиха по една майна на бабето и си продължиха сладкия разговор. Пет спирки след това не едната нещо и стана и реши, че трябва да отстъпи все пак мястото на бащата с детето на ръце. Стана и му каза: ‘’Заповядайте, седнете!” а той и отговори: ”Благодаря, но детето ми трябва да свиква да стои право в трамвая, за да могат госпожи като вас да водят сладкия си разговор” и се усмихна. И аз бих постъпил така дет’ се вика майната им на лелките, бабичките и всички там разни знайни и незнайни реститутки в трамвая! Да сте се качили преди мен да сте седнали!

1 коментар:

  1. Абееее.. ко да ти кажа, обществото ни е супер объркано. Никога в историята ни не сме били толкова студени един към друг и общо взето с последното си изречение казваш мислите на повечето хора - кой превари, той завари.

    ОтговорИзтриване