понеделник, 31 януари 2011 г.

Триумф или личностно падение

- Добър ден!
- Добър ден!
- Ето го пръстена, готов е.
- Добре, а бихте ли ми казали защо цената скочи толкова?
- Ами защото тук направихме една подложка, за да е по-красиво.
- Добре, аз не съм съгласен да ви платя тази форма.
- Мога и ще Ви направя отстъпка.
- Не, казах Ви, че няма да платя модела.
- Искате да кажете, че модела е за моя сметка.
- Да, ще Ви платя както се договрихме на грам.
- Ами като искате да плащате на грам да го стисна с клещите.
- Добре.
- 10,.43 грама по 9.50 точно 99 лева.
- Сега ми го смятате по 9.50, защото Ви аправих мизерия ли?
- Да, мизерия е най-точната дума.(Вече бесен)
- Добре, ще Ви го сметна 10.40 грама...
- Не, сметнете го на 10.43...
  През това време продавача го сметна 10.40 грама и на 8 лева.
- 83 лева и 20 стотинки. Вие сте ми дал 20 лева, дайте ми още 60 и си вървете.
 Аз бръкнах в портмонето, дадох му 60 лева, взех пръстена и излязох. Та дори успях да го вбеся до толкова, че да ми направи отстъпка. Правилно ли постъпих или трябваше да се оставя да бъда излъган?

Няма коментари:

Публикуване на коментар