сряда, 10 ноември 2010 г.

Ебати мутантите

   Аз съм висок около 175 сантиметра (ако трябва да съм честен съм под 175 см), не съм коплексиран от това. Повечето момчета, които познавам са над този ръст. Днес обаче докато седях през голямото междучасие навън в двора на училището ми се загледах и забелязах че 50% от момичетата са по-високи от мен други 49% са на моя ръст и остават 1% по-ниски от мен (тоя един процент го слагам от кортуазия). Какво става подяволи те? Тия жени мутират ли? Забелязах и друг факт повечето от тях, освен че са дълги, са и космати и все повече заприличват на мъже. Не стига че носят панталони и суичери някакви странни кецове и с всеки изминал ден затриват всичко женско в тях ами сега и растат по два метра и мустаци пускат и косми по гърдите и... Жени спрете! Не навличайте повече мъжки дрехи! Сложете една рокля или пола някаква фина блуза и нормални обувки, епилирайте се от главата до петите и тогава излезте навън. Така дори ще спрете да се оплаквате, че мъжете не ви забелязват, все пак ще започнете да се различавате от шимпанзетата в зоопарка. Жени, просто бъдете жени...

Няма коментари:

Публикуване на коментар