вторник, 9 ноември 2010 г.

И аз мога да съм потресен

    Преди няколко дни ми прочетоха една статия. В нея се разказваше как три момичета от ромски произход са влезли в занаята. Историята бе едновременно страшна и налудничава. Дори не зная дали мога да й вярвам. Всъщност те разказаха, че са започнали на по осем години като бащата на една от тях ги е принудил да обслужват тираджии. В статията се разказваше, че сега на свой ред те предлагат седем осем годишни момичета. Дори предлагали една, която е на седемнадесет, но не е пипана и тя струвала най-скъпо. Аз лично се зачудих възможно ли е? Истина ли е? Дали наистина има такива хора? Дали някой баща би принудил собствената си дъщеря да пруституира и дали наистина би спал с нея когато тя е още на осем години? Може би всичко това е истина, все пак говорим за лица (ако е истина не могат да бъдат наричани хора) от ромски произход. Колкото и нереалистична да ми звучи тази статия мисля, че историята описана в нея е истина. На този свят имам много, наистина много хора с болен мозък, и хора страдащи от безпаричие. Когато си гладен и жаден сигурно би направил всичко, за да оцелееш, но не е ли прекалено да продадеш собствените си деца. Сега се опитвам да се поставя на мястото на едно такова лице. Гладен и жаден съм, създал съм семейство и като всеяко нормално човешко същество не искам да мизерувам, но в главата ми се разжда мисълта, че трябва първо на децата си да дам, а после да мисля за себе си, все пак аз съм ги създал и те сега са моя отговорност. Странно, но мисълта да ги продам на някого да задволи плътските си желания я няма, по-скоро бих продал себе си, но не и тях. Така ли мислите и Вие, които чете тази статия или аз съм с грешно мислене, или е от възпитанието ми, ако имам такова? Дали постъпката на тези хора е от немотия или това е практика в ромските семейства (всички знаем за пазарите на булки, което не е много по-различно). Какво е подтикнало един баща да вкара пениса си в гърлото на дъщеря си докато един турчин прониква в осем годишният й анус? Къде е държавата? Защо никой от органите на властта не реагира? Дали да имам дъщеря или е по-добре да нямам деца? Това са много въпроси и то без отговор. Той няма и да бъде даден от никого дори и от бащата на това момиче, та за него това е нормално и той най-вероятно се гордее с постъпката си. Не зная!

1 коментар:

  1. Категорично е идиотско, но сам си каза - хора с болен мозък - бол. А големите градове нещата може да са сравнително окей относно намиране на прехрана, но по селата, малките градчета, където липсва работа? Където начините за прехрана и въобще преживяване са никакви? Разбира се, варианти има, но... Това са хора без образование, прости, неуки, те никога не са били учени на каквито и да е ценности и морал, отгледани в сиропиталища или на улицата, те никога не са различавали добро от лошо, правилно или неправилно. Ти разсъждаваш от прекалено циливизована, гражданска позиция, може и да имаш извратено подсъзнание, но различаваш кое е реално и кое е фантазия или както искаш го наречи. Те винаги са били малтретирани като малки, бити, унижавани, пресирани. При тях животинското надделява, мизерията и всичкото насилие ги кара да изперкат, да пренебрегнат дори основни "закони" на природата.

    ОтговорИзтриване